ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.

MENOUME SPITI

Στην ΜΙΝΙ, η υγεία και η προστασία των εργαζομένων και των πελατών μας είναι το πρώτο μας μέλημα. Με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις σχετικά με την εξάπλωση του ιού Corona (COVID19), η Ελληνική Κυβέρνηση εξέδωσε εκτεταμένες συστάσεις που απαιτούν αυξημένη ευελιξία από όλους μας. Ως μέλος του BMW Group Hellas αναλαμβάνουμε την κοινωνική μας ευθύνη και στηρίζουμε αυτές τις συστάσεις. 

 

Αποφασίσαμε την εργασία από το σπίτι, θέλοντας έτσι να προφυλάξουμε τους εργαζομένους και να μειώσουμε την εξάπλωση του ιού.

 

Η σκέψη μας θα βρίσκεται σε αυτούς που έχουν επηρεαστεί από την εξάπλωση του ιού ή από την επιβολή περιορισμών στην καθημερινότητά τους.

 

Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και την υπομονή σας σε αυτή τη δύσκολη χρονική περίοδο.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα της MINI

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ καθώς και των διαδικτυακών καναλιών μας απαντώντας γρήγορα και διεξοδικά σε όλα τα ερωτήματα σας.

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ:

Τηλ. +30 210 9118018

E-Mail: minicustomercare@bmw.gr

 

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών MINI είναι:

Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 18:00

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ Financial Services:

Τηλ.: +30 210 9118500

Ε-mail: infosf@bmw.gr

Ψηφιακή πλατφόρμα πελατών: www.mybmwbank.gr

 

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της ΜΙΝΙ Financial Services είναι:

Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 17:00

Επικοινωνία μέσω των social media.

Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των σελίδων social media της ΜΙΝΙ:

 

Facebook: www.facebook.com/MINI.Hellas

Twitter: www.twitter.com/minihellas

Youtube: www.youtube.com/user/MINIHellas

LinkedIn: www.linkedin.com/company/mini-hellas

Instagram: www.instagram.com/minihellas

Επικοινωνία με το Επίσημο Δίκτυο ΜΙΝΙ.

Για τα στοιχεία επικοινωνίας των Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΜΙΝΙ, μπορείτε να ενημερωθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • Οι εκθέσεις ΜΙΝΙ παραμένουν ανοιχτές;

    Οι περισσότερες εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων ΜΙΝΙ παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο, για την ασφάλεια όλων μας, σε ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσεις μαζί μας αρχικά εξ αποστάσεως. Οι περισσότεροι υπάλληλοι εργάζονται απομακρυσμένα και θα βρίσκονται στη διάθεσή σου για να σε εξυπηρετήσουν μέσω τηλεφώνου ή email. Επιπλέον, μην ξεχνάς πως μπορείς να διαμορφώσεις το ΜΙΝΙ των ονείρων σου ηλεκτρονικά μέσω του Online Configurator καθώς και να ζητήσεις να σου αποσταλεί ηλεκτρονικά μια οικονομική προσφορά. Εφόσον κριθεί απαραίτητη η φυσική επίσκεψη στην έκθεση, παρακαλώ να επικοινωνήσεις απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο ΜΙΝΙ για να μάθεις το προσαρμοσμένο ωράριο λειτουργίας και να κλείσεις ραντεβού.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω Test Drive;

    Για την ασφάλεια όλων μας και προκειμένου να σε ενθαρρύνουμε να παραμείνεις στο σπίτι, δεν θα πραγματοποιούνται Test Drives αυτή την περίοδο.

  • Μπορώ να λάβω περισσότερες πληροφορίες για ένα μοντέλο;

    Η επικοινωνία με τους Συμβούλους Πωλήσεων μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή μέσω e-mail προκειμένου να σου δώσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει.

  • Μπορώ να λάβω μια οικονομική προσφορά για νέο ή μεταχειρισμένο ΜΙΝΙ;

    Οι Σύμβουλοι Πωλήσεων θα είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου ή email προκειμένου να μπορέσουν να σου δώσουν ή να σου αποστείλουν μια οικονομική προσφορά για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει. Μπορείς επίσης να στείλεις Αίτημα για Προσφορά χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω service ή επισκευή στο ΜΙΝΙ μου;

    Όλα τα συνεργεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΜΙΝΙ παραμένουν ανοιχτά για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες service ή επισκευής του ΜΙΝΙ σου. Παρακαλούμε να επικοινωνήσεις απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΜΙΝΙ της επιλογής σου προκειμένου να κλείσετε ένα ραντεβού.

  • Χρειάζομαι Βεβαίωση Κίνησης προκειμένου να επισκεφθώ έναν Επίσημο Έμπορο ή έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΜΙΝΙ;

    Ναι, για την μετακίνησή σου χρειάζεται να έχεις μαζί σου Βεβαίωση Κίνησης καθώς και την Ταυτότητά σου. Για την έκδοση της Βεβαίωσης Κίνησης θα πρέπει να ακολουθήσεις την παρακάτω διαδικασία:

    • Συμπλήρωση της Βεβαίωσης Κίνησης Τύπου Β από το forma.gov.gr και επιλογή του Β2 (Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα).
    • Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
      Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: 2 [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας.
  • Είχα ατύχημα ή βλάβη με το αυτοκίνητό μου, με ποιον να επικοινωνήσω;

    Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σου κάλεσε άμεσα στο πρόγραμμα οδικής βοήθειας ΜΙΝΙ Mobile Care στο τηλέφωνο 210 9118118. Σε περίπτωση που είσαι ασφαλισμένος μέσω της Allianz, μπορείς να καλέσεις στη φροντίδα ατυχήματος της Allianz στο τηλέφωνο 210 9118555.

  • Έχω χρηματοδότηση αυτοκινήτου και δεν έχω ενεργοποιήσει το λογαριασμό μου στο mybmwbank.gr. Τι μπορώ να κάνω;

    Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι πολύ απλή. Ενεργοποιείς το λογαριασμό σου άμεσα στον σύνδεσμο www.mybmwbank.gr. Χρειάζεσαι μόνο τον αριθμό του συμβολαίου σου και το ΑΦΜ σου. Σε περίπτωση που χρειαστείς βοήθεια, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της ΜΙΝΙ Financial Services στο 210 9118500.

  • Πώς μπορώ να μάθω πότε είναι προγραμματισμένη η επόμενη δόση μου και ποιο είναι το υπόλοιπο του δανείου μου;

    Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο του δανείου σου εύκολα και γρήγορα μέσα από το www.mybmwbank.gr.

  • Έχω χρηματοδοτικό πρόγραμμα με τελευταία μεγάλη δόση που λήγει άμεσα. Τι επιλογές έχω;

    Μπορείς να αποπληρώσεις την τελευταία μεγάλη δόση ή να την αναχρηματοδοτήσεις. Όποια κι αν είναι η επιλογή σου, επικοινώνησε μαζί μας για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά:

    • στο τηλέφωνο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)
    • στο email infosf@bmw.gr
    • στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr
  • Μπορώ να αποπληρώσω το δάνειο μου νωρίτερα;

    Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της MINI Financial Services, για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδικασία πρόωρης εξόφλησης:

    • στο τηλέφωνο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)
    • στο email infosf@bmw.gr
    • στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr
  • Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστικό μου πρόγραμμα που λήγει;

    Σε περίπτωση που έχεις λάβει την ειδοποίηση της Allianz για την ανανέωση του συμβολαίου σου, ακολούθησε τις αναφερόμενες οδηγίες πληρωμής. Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο της Allianz στο τηλέφωνο 2106905625.