ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
  • Απλό δάνειο, leasing Relax ή ALL IN MINI- Ποια είναι η διαφορά;

    Οι τρεις αυτοί τρόποι χρηματοδότησης ενός ΜΙΝΙ διαφέρουν σημαντικά. Μία βασική διαφορά αφορά την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου. Στο απλό δάνειο MINI Easy πληρώνεις χαμηλή μηνιαία δόση και στη λήξη η ιδιοκτησία του αυτοκινήτου παραμένει σε εσένα. Με το leasing Relax το μηνιαίο μίσθωμα καλύπτει όλα τα έξοδα και τη διαχείριση του αυτοκινήτου ενώ ση λήξη της σύμβασης, το αυτοκίνητο επιστρέφεται. Το ALL IN MINI συνδυάζει πλεονεκτήματα και των δύο: οι μηνιαίες καταβολές καλύπτουν χρηματοδότηση και επιπρόσθετες υπηρεσίες ενώ στη λήξη του προγράμματος έχεις τρεις επιλογές (απόκτηση, ανταλλαγή ή επιστροφή του αυτοκινήτου).

  • Μπορώ να χρηματοδοτήσω μεταχειρισμένο ΜΙΝΙ;

    Βεβαίως, υπάρχει το πρόγραμμα χρηματοδότησης για μεταχειρισμένο ΜΙΝΙ. Για να μάθεις περισσότερα μπορείς να απευθυνθείς στον έμπορο ΜΙΝΙ συνεργασίας σου.

  • Ποιο είναι το επιτόκιο χρηματοδότησης της MINI Financial Services;

    Υπάρχουν διαφορετικά επιτόκια χρηματοδότησης ανάλογα με το είδος του χρηματοδοτικού προγράματος που θα επιλέξεις. Μάθε περισσότερα με μία επίσκεψη στο δίκτυο επίσημο εμπόρων ΜΙΝΙ.

  • To leasing είναι διαθέσιμο και για ιδιώτες;

    Ναι τα προγράμματα leasing είναι διαθέσιμα τόσο για εταιρείες, όσο και για φυσικά πρόσωπα.

  • Δεν είναι πιο συμφέρον για εμένα να χρηματοδοτηθώ από την τράπεζα συνεργασίας μου, παρά από την MINI Financial Services;

    Η MINI Financial Services διαθέτει χρηματοδοτικά προγράμματα και υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένα για να υποστηρίξη των αναγκών μετακίνησης σου. Για αυτό και τα προγράμματα χρηματοδότησης ΜΙΝΙ περιλαμβάνουν επιπρόσθετες υπηρεσίες αλλά και δυνατότητες ευελιξίας ως προς την απόκτηση, ανταλλαγή, επιστροφή του οχήματος. Προκειμένου να συγκρίνετε διαφορετικές προσφορές επισκεφθείτε τον έμπορο ΜΙΝΙ συνεργασίας σας.

  • Τι ακριβώς διαφοροποιεί τη χρηματοδότηση ALL IN MINI σε σχέση με το απλό δάνειο MINI Easy;

    Το ALL IN MINI είναι το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που σου παρέχει μια σειρά από προνόμια όπως χαμηλό επιτόκιο, εγγυημένη αξία επαναγοράς οχήματος στη λήξη του δανείου, ασφαλιστικές καλύψεις.

  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΝΤΑΞΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MOY ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΗ ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ;

    Καταρχήν, σε περίπτωση ολικής κλοπής ή καταστροφής του οχήματος εξασφαλίζεις αποζημίωση στην αξία αγοράς καθόλη τη διάρκεια του δανείου ανεξάρτητα από την εμπορική του αξία σε μια δεδομένη στιγμή. Παράλληλα, έχεις το πλεονέκτημα καλύτερου προγραμματισμού και διαχείρισης των δαπανών σου που συνδέονται με το κόστος ασφάλισης καθώς εξασφαλίζεις σταθερότητα ασφαλίστρων για όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησής σου, προστασία από διακυμάνσεις ασφαλίστρων και συνολικά χαμηλότερο κόστος ασφαλίστρου από αυτό που θα επιτύγχανες εάν ανανέωνες την ασφάλισή σου κάθε εξάμηνο.

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
  • Ποια είναι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χρηματοδότηση;

    Απαιτούμενα δικαιολογητικά αποτελούν τα παρακάτω, τα οποία αποστέλλονται στην Τράπεζα μέσω του αντιπροσώπου: Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητος Αντίγραφο Εκκαθαριστικού σημειώματος τελευταίας χρήσης Πρόσφατος λογαριασμός ΔΕΚΟ  Πρόσφατη απόδειξη μισθοδοσίας (για μισθωτούς) Αναλόγως της πιστοληπτικής ικανότητας του εκάστοτε αιτούντος δανειολήπτη, επιπρόσθετα δικαιολογητικά δύναται να ζητηθούν από την Τράπεζα.

  • Πότε θα ξεκινήσουν οι μηνιαίες δόσεις να χρεώνονται στον λογαριασμό μου;

    Μπορείς να βρεις ακριβώς τις ημερομηνίες πληρωμής δόσεων στον επισυναπτόμενο στη σύμβαση τοκοχρεωλυτικό πίνακα καθώς και στο mybmwbank.gr

  • Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής;

    Για την εξόφληση των δόσεών σου μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής: α. Πάγια εντολή, β. Κατάθεση μετρητών, γ. Χρέωση τραπεζικού λογαριασμού, δ. Μέσω εναλλακτικών δικτύων (διαδίκτυο, τηλέφωνο.). Απαραίτητη προϋπόθεση για την πληρωμή του λογαριασμού σου με όλους τους παραπάνω τρόπους, αποτελεί η ενημέρωση της τράπεζας με τον μοναδικό 20ψήφιο κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στο αντίγραφο του λογαριασμού σου. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείς να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο MINI Financial Services στο 2109118500.

  • Ποσό συχνά θα λαμβάνω ενημέρωση για την κίνηση του δανείου μου (statement)?

    Μέσω του www.mybmwbank.gr μπορείς να έχεις πρόσβαση στις 3μηναιες καταστάσεις του δανείου σου, αλλά και κάθε στιγμή να ενημερώνεσαι για την κίνηση του.

  • Τα στοιχεία επικοινωνίας μου έχουν αλλάξει. Πως μπορώ να ενημερώσω την MINI Financial Services σχετικά;

    Μέσω του web portal mybmwbank.gr αλλά και τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρετησης Πελάτων 210 9118500.

  • ΛΗΞΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
  • Τι συμβαίνει στη λήξη της χρηματοδότησής μου;

    Η διαδικασία λήξης της χρηματοδότησης διαφέρει ανάλογα με το χρηματοδότικό πρόγραμμα που θα επιλέξεις. Στην περίπτωση του EasyMINI με την εξόφληση του δανείου, το αγαπημένο σου ΜΙΝΙ γίνεται δικό σου. Η Τράπεζα θα σου αποστέλει εξοφλητική επιστολή προκειμένου να απευθυνθείς στον αντιπρόσωπο από όπου είχες προμηθευθεί το αυτοκίνητο, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας άρσης της παρακράτησης κυριότητος. Στην περίπτωση του ALL IN MINI έχεις μια σειρά από επιλογές. Θα πρέπει να αποφασίσεις αν θέλεις να εξοφλήσεις, να επιστρέψεις ή ακόμη και να ανταλλάξεις το ΜΙΝΙ για να οδηγείς το επόμενο μοντέλο. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να λάβεις και τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 210 9118500.

  • Ποια πρέπει να είναι η κατάσταση του οχήματός μου κατά την επιστροφή του στη λήξη της σύμβασής μου;

    Η κατάσταση του οχήματός σου, στη λήξη της σύμβασης ALL IN MINI ή Leasing, θα πρέπει να είναι σύμφωνη με οδηγίες του εντύπου «Διατήρηση της αξίας και εξοικονόμηση κόστους» της ΜΙΝΙ Financial Services το οποίο είναι διαθέσιμο στο δίκτυο επίσημων εμπόρων ΜΙΝΙ και στο mybmwbank.gr.

  • Σε περίπτωση πρόωρης ή μερικής εξόφλησης του Δανείου μου, τι κάνω;

    Για μερική ή ολική προεξόφληση Δανείου, θα χρειαστεί να αποστείλεις αίτημα μέσω του www.mybmwbank.gr Η Τράπεζα αφού επεξεργαστεί το αίτημά θα αποστείλει γραπτώς το συνολικό ποσό προς καταβολή.