ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.

 

Αγαπητοί πελάτες και φίλοι της ΜΙΝΙ,

Στην ΜΙΝΙ, η υγεία και η προστασία των εργαζομένων και των πελατών μας είναι το πρώτο μας μέλημα. Με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις σχετικά με την εξάπλωση του ιού Corona (COVID19), η Ελληνική Κυβέρνηση εξέδωσε εκτεταμένες συστάσεις που απαιτούν αυξημένη ευελιξία από όλους μας. Ως μέλος του BMW Group Hellas αναλαμβάνουμε την κοινωνική μας ευθύνη και στηρίζουμε αυτές τις συστάσεις.

Η σκέψη μας θα βρίσκεται σε αυτούς που έχουν επηρεαστεί από την εξάπλωση του ιού ή από την επιβολή περιορισμών στην καθημερινότητά τους.

Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και την υπομονή σας σε αυτή τη δύσκολη χρονική περίοδο.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Η ομάδα της MINI

Τελευταία ενημέρωση: 22.05.2020

ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ καθώς και των διαδικτυακών καναλιών μας απαντώντας γρήγορα και διεξοδικά σε όλα τα ερωτήματα σας.

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ:
Τηλ. +30 210 9118018
E-Mail: minicustomercare@bmw.gr

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών MINI είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 18:00

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ Financial Services:
Τηλ.: +30 210 9118500
Ε-mail: infosf@bmw.gr
Ψηφιακή πλατφόρμα πελατών: www.mybmwbank.gr

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της ΜΙΝΙ Financial Services είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 17:00

Επικοινωνία μέσω των social media.
Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των σελίδων social media της ΜΙΝΙ:
FacebookTwitter,  YoutubeLinkedInInstagram

Επικοινωνία με το Επίσημο Δίκτυο ΜΙΝΙ.
Για τα στοιχεία επικοινωνίας των Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΜΙΝΙ, μπορείτε να ενημερωθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

MINI 3-door and 5-door

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ TEST DRIVE;

Ναι, μπορείς να κλείσεις ένα ραντεβού για test drive στον Επίσημο Έμπορο ΜΙΝΙ που επιθυμείς.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ;

Μπορείς να κλείσεις ένα ραντεβού με τον Επίσημο Έμπορο ΜΙΝΙ που επιθυμείς και να ενημερωθείς για όποιο μοντέλο επιθυμείς. Επίσης, η επικοινωνία με τους Συμβούλους Πωλήσεων μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά ή μέσω e-mail προκειμένου να σου δώσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΕΟ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΙΝΙ;

Μπορείς να κλείσεις ένα ραντεβού με τον Επίσημο Έμπορο ΜΙΝΙ που επιθυμείς, να ενημερωθείς για όποιο μοντέλο σε ενδιαφέρει και να πάρεις προσφορά. Επίσης, οι Σύμβουλοι Πωλήσεων θα είναι διαθέσιμοι και μέσω τηλεφώνου ή email προκειμένου να μπορέσουν να σου δώσουν ή να σου αποστείλουν μια οικονομική προσφορά για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει. Μπορείς επίσης να στείλεις Αίτημα για Προσφορά χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ;

Με σκοπό την αποφυγή αποφόρτισης ή μόνιμης βλάβης της μπαταρίας προτείνονται τα παρακάτω:
- Έλεγχος αν το αυτοκίνητό σας εμφανίζει κάποιο μήνυμα ελέγχου σχετικό με την φόρτιση της μπαταρίας στον Πίνακα Οργάνων ή στην Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών
- Φόρτιση μπαταρίας με το όχημα σε κίνηση (οδήγηση):
Συστήνεται η οδήγηση του αυτοκίνητού σου κάθε δυο εβδομάδες στην εθνική οδό για τουλάχιστον μισή ώρα. Διαδρομές με συχνές στάσεις και κίνηση θα πρέπει να αποφεύγονται. 
- Φόρτιση μπαταρίας στάσιμου οχήματος:
Μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία σου με το όχημα στάσιμο (κινητήρας σε λειτουργία), αρκεί να έχεις φροντίσει για τον σωστό εξαερισμό του χώρου. Σημειώνεται ότι για ένα λεπτό λειτουργίας του κινητήρα θα αυξηθεί το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας κατά περίπου 1%.
- Εάν διαθέτεις συντηρητή μπαταρίας, μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις μετά από την αρχική φόρτιση της μπαταρίας με έναν από τους δυο παραπάνω τρόπους.

Εφόσον έχει πραγματοποιηθεί πλήρης φόρτιση της μπαταρίας, το αυτοκίνητο μπορεί να παραμείνει ακινητοποιημένο για ένα διάστημα τεσσάρων με πέντε εβδομάδων.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείς, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον  Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή MINI της επιλογής σου ή την οδική βοήθεια MINI Mobile Care.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ SERVICE Ή ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΜΙΝΙ ΜΟΥ;

Όλα τα συνεργεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΜΙΝΙ παραμένουν ανοιχτά για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες service ή επισκευής του ΜΙΝΙ σου. Παρακαλούμε να επικοινωνήσεις απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΜΙΝΙ της επιλογής σου προκειμένου να κλείσετε ένα ραντεβού.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ;

Για την καλύτερη διαχείριση των ραντεβού σου από τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή MINI της επιλογής σου προτείνεται να χρησιμοποιείς την δυνατότητα του Online Service Booking είτε μέσω της ιστοσελίδας του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή είτε μέσω της εφαρμογής Connected App. Η δυνατότητα αυτή σε βοηθάει να κλείσεις αυτόματα το ιδανικό ραντεβού για εσένα, με βάση την διαθεσιμότητα του προσωπικού, των οχημάτων εξυπηρέτησης, του ωραρίου λειτουργίας και φυσικά τη δική σου διαθεσιμότητα. Εναλλακτικά, μπορείς να συμβουλευτείς την ιστοσελίδα του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή, για να μάθεις τις ώρες λειτουργίες και το τηλέφωνο επικοινωνίας που μπορείς να καλέσεις.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΟΥ ΕΛΗΞΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Η ΜΙΝΙ, κατανοώντας τη δύσκολη κατάσταση που έχει προκύψει λόγω του κορωνοϊού και στο πλαίσιο του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος προς τους πελάτες της, σε ενημερώνει ότι όλες οι καλύψεις εγγύησης νέων οχημάτων, καθώς και οι καλύψεις των προγραμμάτων Service/Repair Inclusive που έληξαν από τις 16/03/2020 και μετά καθώς και όσων λήξουν εντός των μηνών Απριλίου ή Μαΐου 2020, επεκτείνονται έως και την 31η Μαΐου 2020. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείς να καλέσεις απευθείας τον εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή ΜΙΝΙ στο τηλέφωνο και στις ώρες λειτουργίες που βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ;

H MINI με στόχο την μέγιστη προστασία των εργαζομένων και των πελάτων συνιστά και έχει ήδη υιοθετήσει στα σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης του δικτύου της:
1. Τη χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (προστατευτικά γάντια, μάσκες, συσκευές απολύμανσης) από τους εργαζομένους του συνεργείου προτού έρθουν σε επαφή με το όχημα σου.
2. Τον καθαρισμό εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια (κλειδί οχήματος, χειρολαβές, επιλογέα ταχυτήτων, χειρόφρενο, τιμόνι, πόρπη ζώνης ασφαλείας, υποβραχιόνια, κουμπιά ραδιοφώνου κλπ). Ο καθαρισμός αυτός γίνεται με καθαριστικά ειδικά που αποσκοπούν στον περιορισμό / εξάλειψη των μικροβίων και ιών αυξάνοντας την προστασία του αυτοκινήτου σου.
3. Χρήση / τοποθέτηση προστατευτικών καλυμμάτων στον επιλογέα ταχυτήτων, στο τιμόνι, στο πάτωμα και στα καθίσματα κατά τη διάρκεια της παραμονής του αυτοκινήτου σου στο χώρο του συνεργείου.
4. Την τήρηση της αντίστροφης διαδικασίας πριν την παράδοση του οχήματος σου.

Ο καθαρισμός του συστήματος κλιματισμού, του εξατμιστή και η αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας αποτελούν επιπρόσθετες ολοκληρωμένες λύσεις για τον περιορισμό / εξάλειψη των ιών και των βακτηρίων στο εσωτερικό του οχήματος.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΙΝΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ;

Ο εκάστοτε Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ΜΙΝΙ σε ενημερώνει για τα μέτρα πρόληψης που λαμβάνονται στο χώρο του συνεργείου τόσο για την δική σου προστασία όσο και των εργαζομένων τους, είτε μέσω της εφαρμογής Smart Video Communication (CitNOW) είτε με γραπτό μήνυμα (SMS) είτε με ενημερωτικό email (Newsletter). Φυσικά για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείς να καλέσεις απευθείας τον εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή MINI στο τηλέφωνο και στις ώρες λειτουργίες που βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του.

Τι μέτρα πρόληψης ακολουθεί ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ΜΙΝΙ πριν μου παραδώσει το αυτοκίνητο; 

Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ΜΙΝΙ θα αφαιρέσει όλα τα προστατευτικά καλύμματα που έχει τοποθετήσει κατά την παραλαβή του οχήματος σε επιλογέα ταχυτήτων, τιμόνι, καθίσματα και πάτωμα. Στην συνέχεια, πριν την παράδοση του αυτοκινήτου σε εσένα, θα προχωρήσει σε καθαρισμό των εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια (κλειδί οχήματος, χειρολαβές, επιλογέα ταχυτήτων, χειρόφρενο, τιμόνι, πόρπη ζώνης ασφαλείας, υποβραχιόνια, κουμπιά ραδιοφώνου κλπ), με καθαριστικά ειδικά που αποσκοπούν στον περιορισμό/εξάλειψη των μικροβίων και ιών.

ΕΙΧΑ ΑΤΥΧΗΜΑ Ή ΒΛΑΒΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ;

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σου κάλεσε άμεσα στο πρόγραμμα οδικής βοήθειας ΜΙΝΙ Mobile Care, στο τηλέφωνο 210 9118118. Εφόσον έχεις ενεργό συμβόλαιο Mobile Care, το αυτοκίνητό σου θα μεταφερθεί χωρίς χρέωση στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΜΙΝΙ που επιθυμείς για να γίνει η επισκευή. Σε περίπτωση που είσαι ασφαλισμένος μέσω της Allianz, μπορείς να καλέσεις στη φροντίδα ατυχήματος της Allianz στο τηλέφωνο 210 9118555.

ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ MYBMWBANK.GR. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι πολύ απλή. Ενεργοποιείς το λογαριασμό σου άμεσα στον σύνδεσμο www.mybmwbank.gr. Χρειάζεσαι μόνο τον αριθμό του συμβολαίου σου και το ΑΦΜ σου. Σε περίπτωση που χρειαστείς βοήθεια, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της ΜΙΝΙ Financial Services στο 210 9118500.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΟΥ;

Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο του δανείου σου εύκολα και γρήγορα μέσα από το www.mybmwbank.gr.

ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΣΗ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΩ;

Μπορείς να αποπληρώσεις την τελευταία μεγάλη δόση ή να την αναχρηματοδοτήσεις. Όποια κι αν είναι η επιλογή σου, επικοινώνησε μαζί μας για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά:
- στο τηλέφωνο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)
- στο email infosf@bmw.gr
- στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ;

Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της MINI Financial Services, για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδικασία πρόωρης εξόφλησης:
- στο τηλέφωνο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)
- στο email infosf@bmw.gr
- στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ;

Σε περίπτωση που έχεις λάβει την ειδοποίηση της Allianz για την ανανέωση του συμβολαίου σου, ακολούθησε τις αναφερόμενες οδηγίες πληρωμής. Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο της Allianz στο τηλέφωνο 2106905625.