ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.

 

Αγαπητοί πελάτες και φίλοι της ΜΙΝΙ,

Στην ΜΙΝΙ, η υγεία και η προστασία των εργαζομένων και των πελατών μας είναι το πρώτο μας μέλημα. Με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις σχετικά με την εξάπλωση του ιού Corona (COVID19), η Ελληνική Κυβέρνηση εξέδωσε εκτεταμένες συστάσεις που απαιτούν αυξημένη ευελιξία από όλους μας. Ως μέλος του BMW Group Hellas αναλαμβάνουμε την κοινωνική μας ευθύνη και στηρίζουμε αυτές τις συστάσεις.

Η σκέψη μας θα βρίσκεται σε αυτούς που έχουν επηρεαστεί από την εξάπλωση του ιού ή από την επιβολή περιορισμών στην καθημερινότητά τους.

Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και την υπομονή σας σε αυτή τη δύσκολη χρονική περίοδο.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Η ομάδα της MINI

Τελευταία ενημέρωση: 13.11.2020

ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ καθώς και των διαδικτυακών καναλιών μας απαντώντας γρήγορα και διεξοδικά σε όλα τα ερωτήματα σας.

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ:
Τηλ. +30 210 9118018
E-Mail: minicustomercare@bmw.gr

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών MINI είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 18:00

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ΜΙΝΙ Financial Services:
Τηλ.: +30 210 9118500
Ε-mail: infosf@bmw.gr
Ψηφιακή πλατφόρμα πελατών: www.mybmwbank.gr

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της ΜΙΝΙ Financial Services είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 17:00

Επικοινωνία μέσω των social media.
Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των σελίδων social media της ΜΙΝΙ:
FacebookTwitter,  YoutubeLinkedInInstagram

Επικοινωνία με το Επίσημο Δίκτυο ΜΙΝΙ.
Για τα στοιχεία επικοινωνίας των Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΜΙΝΙ, μπορείτε να ενημερωθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

MINI 3-door and 5-door

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

ΟΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ MINI ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ;


Όλες οι εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων MINI παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο, για την ασφάλεια όλων μας, σε ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσεις μαζί με τον Επίσημο Έμπορο ΜΙΝΙ που επιθυμείς αρχικά εξ αποστάσεως. Όλοι οι σύμβουλοι πωλήσεων εργάζονται και απομακρυσμένα και θα βρίσκονται στη διάθεσή σου για να σε εξυπηρετήσουν μέσω τηλεφώνου, email ή τηλεδιάσκεψης.

Επιπλέον, μην ξεχνάς πως μπορείς να διαμορφώσεις το ΜΙΝΙ των ονείρων σου ηλεκτρονικά μέσω του Online Configurator καθώς και να ζητήσεις να σου αποσταλεί ηλεκτρονικά μια οικονομική προσφορά.

Παρακαλούμε να επικοινωνήσεις απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο ΜΙΝΙ για να μάθεις το προσαρμοσμένο ωράριο λειτουργίας και να κλείσεις ένα ραντεβού.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ TEST DRIVE;

Τα test drives πραγματοποιούνται κανονικά σε συνεννόηση με τον Επίσημο Έμπορο MINI.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ;

Η επικοινωνία με τους Συμβούλους Πωλήσεων μπορεί να γίνει τηλεφωνικά, μέσω e-mail ή μέσω τηλεδιάσκεψης προκειμένου να σου δώσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΕΟ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΙΝΙ;


Οι Σύμβουλοι Πωλήσεων θα είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου, email ή τηλεδιάσκεψης προκειμένου να μπορέσουν να σου δώσουν ή να σου αποστείλουν μια οικονομική προσφορά για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει.

Μπορείς επίσης να στείλεις Αίτημα για Προσφορά χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ SERVICE Ή ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΜΙΝΙ ΜΟΥ;

Όλα τα συνεργεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΜΙΝΙ παραμένουν ανοιχτά για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες service ή επισκευής του ΜΙΝΙ σου. Παρακαλούμε να επικοινωνήσεις απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΜΙΝΙ της επιλογής σου προκειμένου να κλείσετε ένα ραντεβού.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ;

Για την καλύτερη διαχείριση των ραντεβού σου από τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή MINI της επιλογής σου προτείνεται να χρησιμοποιείς την εφαρμογή του Online Appointment είτε μέσω της ιστοσελίδας του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή είτε μέσω της εφαρμογής Connected App. Η δυνατότητα αυτή σε βοηθάει να κλείσεις αυτόματα το ιδανικό ραντεβού για εσένα, με βάση την διαθεσιμότητα του προσωπικού, των οχημάτων εξυπηρέτησης, του ωραρίου λειτουργίας και φυσικά τη δική σου διαθεσιμότητα. Εναλλακτικά, μπορείς να συμβουλευτείς την ιστοσελίδα του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή, για να μάθεις τις ώρες λειτουργίες και το τηλέφωνο επικοινωνίας που μπορείς να καλέσεις.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ;

H BMW Hellas με στόχο την μέγιστη προστασία των εργαζομένων και των πελάτων συνιστά και έχει ήδη υιοθετήσει στα σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης του δικτύου της:

1. Τη χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (προστατευτικά γάντια, μάσκες, συσκευές απολύμανσης) από τους εργαζομένους του συνεργείου προτού έρθουν σε επαφή με το όχημα σου.
2. Τον καθαρισμό εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια (κλειδί οχήματος, χειρολαβές, επιλογέα ταχυτήτων, χειρόφρενο, τιμόνι, πόρπη ζώνης ασφαλείας, υποβραχιόνια, κουμπιά ραδιοφώνου κλπ). Ο καθαρισμός αυτός γίνεται με καθαριστικά ειδικά που αποσκοπούν στον περιορισμό / εξάλειψη των μικροβίων και ιών αυξάνοντας την προστασία του αυτοκινήτου σου.
3. Χρήση / τοποθέτηση προστατευτικών καλυμμάτων στον επιλογέα ταχυτήτων, στο τιμόνι, στο πάτωμα και στα καθίσματα κατά τη διάρκεια της παραμονής του αυτοκινήτου σου στο χώρο του συνεργείου.

Ο καθαρισμός του συστήματος κλιματισμού, του εξατμιστή και η αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας αποτελούν επιπρόσθετες ολοκληρωμένες λύσεις για τον περιορισμό / εξάλειψη των ιών και των βακτηρίων στο εσωτερικό του οχήματος.

Μάθε περισσότερα στο https://www.youtube.com/watch?v=jU-F5QeW-Pc&feature=youtu.be 

Τι μέτρα πρόληψης ακολουθεί ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ΜΙΝΙ πριν μου παραδώσει το αυτοκίνητο; 

Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ΜΙΝΙ θα αφαιρέσει όλα τα προστατευτικά καλύμματα που έχει τοποθετήσει κατά την παραλαβή του οχήματος σε επιλογέα ταχυτήτων, τιμόνι, καθίσματα και πάτωμα. Στην συνέχεια, πριν την παράδοση του αυτοκινήτου σε εσένα, θα προχωρήσει σε καθαρισμό των εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια (κλειδί οχήματος, χειρολαβές, επιλογέα ταχυτήτων, χειρόφρενο, τιμόνι, πόρπη ζώνης ασφαλείας, υποβραχιόνια, κουμπιά ραδιοφώνου κλπ), με καθαριστικά ειδικά που αποσκοπούν στον περιορισμό/εξάλειψη των μικροβίων και ιών.

Μάθε περισσότερα στο https://www.youtube.com/watch?v=8rR8V4h8ebM&feature=youtu.be

ΕΙΧΑ ΑΤΥΧΗΜΑ Ή ΒΛΑΒΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ;

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σου κάλεσε άμεσα στο πρόγραμμα οδικής βοήθειας ΜΙΝΙ Mobile Care, στο τηλέφωνο 210 9118118. Εφόσον έχεις ενεργό συμβόλαιο Mobile Care, το αυτοκίνητό σου θα μεταφερθεί χωρίς χρέωση στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΜΙΝΙ που επιθυμείς για να γίνει η επισκευή.

Σε περίπτωση που είσαι ασφαλισμένος μέσω της Allianz, μπορείς να καλέσεις στη φροντίδα ατυχήματος της Allianz στο τηλέφωνο 210 9118555.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ;

Με σκοπό την αποφυγή αποφόρτισης ή μόνιμης βλάβης της μπαταρίας προτείνονται τα παρακάτω:
- Έλεγχος αν το αυτοκίνητό σου εμφανίζει κάποιο μήνυμα ελέγχου σχετικό με την φόρτιση της μπαταρίας στον Πίνακα Οργάνων ή στην Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών
- Φόρτιση μπαταρίας με το όχημα σε κίνηση (οδήγηση):
Συστήνεται η οδήγηση του αυτοκίνητού κάθε δυο εβδομάδες στην εθνική οδό για τουλάχιστον μισή ώρα. Διαδρομές με συχνές στάσεις και κίνηση θα πρέπει να αποφεύγονται. 
- Φόρτιση μπαταρίας στάσιμου οχήματος:
Μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία σου με το όχημα στάσιμο (κινητήρας σε λειτουργία), αρκεί να έχεις φροντίσει για τον σωστό εξαερισμό του χώρου. Σημειώνεται ότι για ένα λεπτό λειτουργίας του κινητήρα θα αυξηθεί το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας κατά περίπου 1%.
- Εάν διαθέτεις συντηρητή μπαταρίας, μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις μετά από την αρχική φόρτιση της μπαταρίας με έναν από τους δυο παραπάνω τρόπους.

Εφόσον έχει πραγματοποιηθεί πλήρης φόρτιση της μπαταρίας, το αυτοκίνητο μπορεί να παραμείνει ακινητοποιημένο για ένα διάστημα τεσσάρων με πέντε εβδομάδων.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείς, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον  Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή MINI της επιλογής σου ή την οδική βοήθεια MINI Mobile Care.

ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ MYBMWBANK.GR. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι πολύ απλή. Ενεργοποιείς το λογαριασμό σου άμεσα στον σύνδεσμο www.mybmwbank.gr. Χρειάζεσαι μόνο τον αριθμό του συμβολαίου σου και το ΑΦΜ σου. Σε περίπτωση που χρειαστείς βοήθεια, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της ΜΙΝΙ Financial Services στο 210 9118500.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΟΥ;

Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο του δανείου σου εύκολα και γρήγορα μέσα από το www.mybmwbank.gr.

ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΥΠΟΥ SELECT ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΣΗ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΩ;

Μπορείς να αποπληρώσεις την τελευταία μεγάλη δόση, να την αναχρηματοδοτήσεις ή να επιστρέψεις το αυτοκίνητό σου σε εμάς.
Όποια κι αν είναι η επιλογή σου, επικοινώνησε μαζί μας για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά:
- στο τηλέφωνο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)
- στο email infosf@bmw.gr
- στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ;

Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της MINI Financial Services, για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδικασία πρόωρης εξόφλησης:
- στο τηλέφωνο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)
- στο email infosf@bmw.gr
- στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ;

Σε περίπτωση που έχεις λάβει την ειδοποίηση της Allianz για την ανανέωση του συμβολαίου σου, ακολούθησε τις αναφερόμενες οδηγίες πληρωμής.

Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο της Allianz στο τηλέφωνο 2106905625.